Bootcamp

BOOTCAMP ”Bliv Sund med Signe”

Bootcampen ”Bliv Sund med Signe” er et 8 ugers træningsforløb designet til dig, der gerne vil tabe dig og blive stærkere. Når du træner på en bootcamp, er det ikke bare almindelig træning, men et forløb, hvor du bliver en del af et team. Her vil du opleve, at jeg og dine “bootcamp-venner”, er med til at motivere dig og heppe på dig igennem træningen, det er det der med med til, at give et fedt trænings fællesskab, som du ikke oplever mange andre steder.

Bootcampen har fokus på de grundlæggende teknikker i styrketræning og pulstræning. Fordelingen af styrke og puIs er 50/50, så der vil være masser af ømme muskler og sved på panden.


Så hvis du ønsker et vægttab, er det en fordel både at træne kondition- og styrketræning. Konditionstræning øger nemlig kredsløbets funktion, så kroppen får lettere ved, at få energien rundt i kroppen, hvilket resulterer i øget fedtforbrænding og giver dig en bedre kondition. Hvor styrketræningen, bl.a. sikrer dig en god grundstyrke – og jo stærkere man er, jo nemmere går hverdagen også, da man kan undgå mange hverdags skavanker, såsom dårlig ryg og knæ. Desuden har styrketræning en høj efterforbræning og er dermed et ekstra godt skub til et vægttab.


I er max. 10 på et hold, og det betyder også, at der ikke er nogen, som bliver glemt. Jeg er med til at sikre, at teknikken er i orden, samt at du bliver presset til at yde dit bedste. Alle kan være med uanset niveau, så tøv ikke med at starte! 

På bootcampen bliver alle målt og vejet ved start og slut på en Tanita vægt, så man kan se, hvad der er sket undervejs i forløbet. Ud over det, vil du skulle foretage en kostregistrering, så jeg kan følge med i, hvad der bliver indtaget af mad, således at jeg kan give dig den bedste hjælp i forhold til at opnå dit mål.

Du kan meget mere end du tror og det er aldrig for sent at komme i gang med at ændre på dine vaner.

Næste holdstart er i uge 33, 2022.

Hold 1

Hver mandag kl. 17 og onsdag kl. 18

Hold 2

Hver tirsdag og torsdag, kl. 17

Hvad får du?

2 * holdtræning á 55 minutter om ugen i 8 uger

Hård og sjov træning med en god blanding af styrke og puls, hvor du får styr på grundlæggende teknikker, som du kan bruge i din senere træning.

2 * måling og test – en af start- og en af slutresultat

Du både måles og vejes på en Tanita vægt ved start og slut, samt testes på din fysik, da din udvikling ses på flere forskellige måder.

En kostdagbog

Du får udleveret en kostdagbog til kostregistrering og egne notater inkl. mål og retningslinjer for din kost under forløbet.

En support-gruppe på Facebook

Du får et sted, hvor I, på holdet,  kan dele jeres oplevelser og erfaringer med hinanden og finde god støtte.

Der skal være mindst 5 på holdet for at det oprettes og max 10 deltagere.

Klienternes oplevelser

Jeg kan virkelig anbefale et træningsforløb hos Signe. Jeg har både prøvet 8-ugers bootcamp og holdtræning, og Signe formår virkelig at tilpasse træningen, så den passer til – og presser hver eneste deltager til det maksimale.
Jeg har desuden købt en kostplan hos Signe, og jeg elsker, at hun ikke laver forbud. I stedet tror hun på en varieret kost og tilhørende motion, hvilket passer perfekt til mig og mit liv

Kia

Jeg kan på det varmeste anbefale et bootcamp forløb hos Sund med Signe!  Jeg er halvvejs i min første bootcamp, jeg er vildt begejstret for konceptet og mærker tydeligt en udvikling. Tidligere har jeg deltaget i alm. holdtræning ca. 1 gang om ugen. På bootcampen træner jeg både hyppigere og med konstant øget intensitet. Det giver altså mærkbare resultater, og min glæde ved at træne og holde mig igang bliver større og større!

Marie

Jeg er altså blevet helt afhængig!
Jeg startede med et personligt træningsforløb, som skulle vise sig at være det spark i po-po’en, som jeg havde brug for for at komme i gang igen. Efter en knæoperation og et hårdt år har det hjulpet at kæmpe det ud med sved og ondt i alle muskler. Det er bare så fedt! Det var så godt, at jeg nu er fortsat på min 2. omgang Bootcamp også, hvor man på små hold skiftevis tager fat i cardio og styrketræning.,

Pia